Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 8 Ogos 2011

Hujung Minggu...


Di awal ramadhan saya nekad untuk solat sunat terawih 20 rakaat. Namun 3 hari kemudian berubah ke 8 rakaat sahaja. Saya mahu khatam al-quran lebih awal. I have to. Insya-Allah.

I have a plan to go Alamanda before but so lazy... Nak turun kedai beli ayam pun malas. So, i buka puasa...hahaha...biar Dia saja yang tahu.

Early morning have to go office. Malas, benci datang ofis dengan ada masalah. Perkara berbangkit tahun 2008. Elegik!...memang merisaukan. Tahun paling banyak buat salah. Hampir-hampir dapat surat amaran. Benci bila teringat. Saya nak beredar dari sini sebelum ada masalah bangkit mencari. Oh tidak!.... Sejujurnya SAYA SUDAH BOSAN KERJA DI SINI. Saya semakin malas, selalu ambil mudah. SAYA DAPAT RASAKAN PRESTASI KERJA SAYA SUDAH TIDAK MENCAPAI STANDARD PIAWAIAN.


Mkbs - ketika saya berada di form 6 saya mensasarkan akan berkahwin selepas berumur 30 dan sebelum 35 tahun. Tetapi setelah umur saya genap 30 tahun ini, saya masih belum bersedia ke arah itu. Perlukah saya perbaharuinya atau ???.... Aduss...hahaha...saya harus bersedia dengan topik apabila balik kampung. Ada siapa tahu pendinding diri agar orang tak terfikir nak tanya topik ini??...boleh bagi saya...

Ooo...jam 1 suda. Tidur dululah nanti nda tebangun sahur...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou