Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 15 Ogos 2011

TIBA-TIBA

Tadi pagi saya masuk bilik bos minta sign lupa punch... dia boleh kata 2hb september kena ada seorang PT standby dekat ofis..alasannya takut ada baucar kuiri...alamak... cuti belum lulus lagi...alamatnya situasi saya belum selamat lagi... lepas tu emel dengan serta-merta sampai... perlu dibincangkan..jika tiada siapa yang sukarela maka akan dipilih secara rambang. WOW!... macam manaini?????.... Ka saja-saja dia nak gertak..tapi emel rasmi dah dapat dah... saya harap semoga semuanya dalam keadaan baik dan lancar... banyak betul cabaran ni..cabaran kecil tetapi rumit dan cukup membuatkan hati ini runsing... saya gembira kerana duit bonus dah dapat dah... sekarang ni tengah mengira bajet... tapi yang merunsingkan... abang sepupu minta tolong beli keronsang harga lebih kurang rm300.00. Katanya dia akan bank in kan duit..tapi bila agaknya... saya harap sebelum jumaat ni dia akan bagi... bajet tak cukuplah... nak tolong juga tapi duit tiada...kalau adik bayar duit saya mungkin boleh...yang itupun saya amat mengharap juga...semoga semuanya berlembut hati dengan kerunsingan hamba Allah ini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou