Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Khamis, 1 Mac 2012

Birthday My Mum


Ini kek untuk birthday my mum malam ini. Saya tak tahu nama kek ni sebab adik saya yang tempah. Harganya RM50.00. Tak sabar nak rasa. Sedap kata mereka yang pernah menempahnya. Acara malam ni mesti meriah. Barbeque.... Saya tengah menunggu apalagi kejutan yang bakal dilakukan oleh adik-adik. Pagi tadi mereka telah menyiram mama yang sedang berhias. Mama menjerit-jerit, kami bergelak ketawa. Sakit perut tengok mereka. Huhuhu.... Suasana di rumah sekarang sungguh riuh dengan acara berkaroke oleh tiga beradik. Pagi tadi adik lelaki. Saya minta tolong potong daging ayam pun tidak dilayan. Kesian saya.... Tunggu, saya pun nak juga. Mengantuk. Cuaca teramat panas. Kalau boleh nak tanggalkan semua pakaian.....hahaha.......


Nak simpan dadih dalam peti ais dulu.
Selamat Hari Jadi untuk mama....semoga panjang umur dan sihat selalu...

1 ulasan:

ponsikou