Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Khamis, 27 Disember 2012

UCOP Juara VBSR 2

Vokal bukan sekadar rupa musim 2 tahun 2012 - Akhir

Pusingan pertama

MAR : lagu medley (tak ingat tajuk lagunya....heheheee)
UCOP : lagu baru "jujur padanya". Ciptaan Yuzai. Saya suka lagu ni. Walaupun saya tak berapa jelas dengan sebutan Ucop tapi melodinya menyentuh jiwa.


Pusingan Kedua

MAR : lagu baru "maafkanlah Cinta" ciptaan Ajai. Wowwww... Sangat suka dengan lagu ni. Pasti akan menjadi hit.
UCOP : lagu medley "dipenjara janji & opera hidup".


Pusingan Battle

MAR memilih lagu bahasa inggeris "stand up for love". Lagu ini memang makanannya. Nyanyiannya very beautiful.
UCOP menyanyikan lagu pilihan MAR dengan gaya tersendiri. Sepatah pun saya tak faham. hahahaaa...tapi respeklah dengan Ucop... walau sebutan tak betul tapi ada penjiwaan. Mungkin sebab aura pada suaranya. 

UCOP memilih lagu bujang senang. Seperti biasa lagu makanan Ucop. Dia memang punya aura atas pentas.
MAR. Saya tak sangka MAR mampu membawakan lagu rock bujang senang. Bagi saya cara penyampaian MAR lebih sedap daripada Ucop. Lebih dinamik dan ada unsur blues.

Pada pendapat saya pusingan pertama dan kedua milik UCOP. Namun pusingan battle adalah milik MAR.

JUARA VOKAL BUKAN SEKADAR RUPA MUSIM KEDUA TAHUN 2012 ADALAH UCOP. Tahniah!!!....


mkbs - kali pertama mengikuti program vbsr. Mungkin sebab ada peserta dari Sabah bawah bayu. Hahahaaaaa.... but sorry lah MAR. walaupun saya suka dengan nyanyian ko tapi saya tidak dapat hantar undian. Telipaun sy rusak ba...heheheee....tapi ok jugaitu numbur dua ba kan....kasi mantap lagi tu lagu baru...bagus tu lagu. bulih jadi fenomena bak kata Azmeer....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou