Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 22 November 2010

Pecah Rekod.....


Lama tak tengok Hyu Bin berlakon. Ataupun saya yang terlepas.....


13-21, 21-15, 10-21. Memang sengit. Sama hebat sama handal. Kedua-duanya belum pernah merangkul kejuaraan itu dan kedua-duanya mahukan kemenangan. Walaupun Datuk Lee Chong Wei tewas tetapi dia berjaya mencuri 1 mata. Tahniah kerana berjaya memperbaiki pencapaian berbanding di sukan Asia Doha lalu sekadar pingat gangsa. Tahniah juga atas semangat juang anda!... Mampukah Chong Wei melakar kejayaan seperti Taufik Hidayat? Pemain kelahiran Indonesia yang telah berjaya merangkul semua gelaran kemenangan di kejohanan besar. Mampukah Chong Wei merangkul gelaran juara di Sukan Olimpik dan Sukan Asia sebelum bersara?.... Tenaga semakin lama semakin berkurang. Bersukan tidak sama dengan menyanyi dan berlakon. Malaysia mempunyai jaguh no 1 dunia untuk sukan badminton dan skuasy. Persoalannya, pelapisnya sudah ada belum?


Mkbs - kejarlah impian anda selagi nyawa dikandung badan. Jangan jadi seperti saya yang berhenti separuh jalan. Membiarkan kaki melangkah mengikut gerak hati asalkan tidak terpesong dari landasan sudah memadai.....have a nice sleep...i hope when i open my eyes i can get a new spirit....:-*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou