Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Khamis, 18 November 2010

Cukup Stres.....


Cukup tertekan...aku dah nekad untuk berhadapan dengan apa jua rintangan namun....aku akui terasa berat sekali. Sesak nafas. Aku mesti bertahan. Aku wajib bertanggungjawab dengan risiko ini. Aku mesti berjaya. Aku mesti berusaha. Aku mesti berani.


Masa berlalu dengan pantas. Apa pun yang terjadi life must go on. Selagi Dia tak ambil nyawa ini lakukan semua yang diingini.


Kita merancang Tuhan menentukan. Ya itulah realitinya. Aku dah terlalu penat untuk merancang tetapi tiada kesudahan. Lain yang dirancang lain yang jadi. Banyak yang dikorbankan. So tired.... Mungkin ada baiknya tak perlu merancang lagi. Selesaikan yang telah dirancang dan jalani kehidupan seadanya. So high my hopefully, i will more patient more strong to face at all. My God help me..,



Mkbs - my aim this time is....mau lulus exam kpsl n27 kertas A. Kenapa susah sangat mau lulus kertas tu....??... Bosan kerja w ni...



SO : Tahun 2011 : maybe.... stress of the year. Ready....it's not easy. But i still keep on my heart not. I hope so. Aku mengharap akan ada keajaiban..... Insya-Allah.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou