Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Ahad, 14 November 2010

Alamak...how to do?


I like take a picture but......



Huhuhu.....dah lama tak keluar jogging di hujung minggu. Tapak kaki ini terasa ngilu terasa berpasir. Kelmarin saya pergi taman rekreasi hospital Putrajaya. Pijak batu refleksi kaki selama 45 minit. Aduh! Walaupun sedikit sakit tapi wow sedapnya. Terasa selesa sekali. Tapi belum puas lagi. Minggu depan kena pergi lagi.

Pagi tadi jogging dekat flat hijau. Just 45 minute only. Tapi yang dahsyatnya penat jogging tiba-tiba tengahari kawan serumah balik dari exam belanja KFC. Hahaha....rosak-rosak. But whatever it's all right. Semoga dia lulus dengan cemerlang. Insya-Allah.


Sekalung tahniah buat adikku Noor Haidaiyah kerana telah berjaya memperolehi 2A 3B dalam UPSR. Semoga dia akan terus cemerlang.
Cuma saya risau dengan Siti Khadijah. How about her's PMR? Walaupun kami tidak menekan untuk dia perolehi keputusan yang lebih baik, i hope she do the best.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou