Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Selasa, 11 Ogos 2009

AKHIRNYA..............




dalam dewan (sempat tangkap gambar....)








Saya telah berkesempatan untuk menghadirkan diri pada MTQ peringkat antarabangsa pada 7/8/2009. Akhirnya tercapai juga hasrat saya. Itu pun setelah lima tahun. Sebelum ini teringin sangat nak pergi tetapi banyak sangat halangan antaranya tiada teman dan juga perasaan nak pergi seperti 'hangat-hangat tahi ayam'. Tapi kali ini saya terus nekad. Manalah tahu tahun depan saya sudah berpindah ke Sabah. Nasib baik kawan serumah Tija setuju. Kami ke PWTC dengan menaiki train. Kami tiba di sana lebih kurang jam 8 malam dan solat maghrib di sana.
*****saya sambung kemudian. banyak lagi ceritanya*******

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou