Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 23 Disember 2019

soalan ahli baru

*$oalan yg biasa ditanya oleh ahli baru mendaftar Fingo*

Soalan - *Selepas saya dah daftar jadi Shopper apa yg perlu saya buat?*

Jwpn - *Dah siap daftar jadi Shopper, saya akan masukkan anda dlm group buat duit dgn fingo untuk lebih info.*

Soalan - *bagaimana cara untuk saya buat duit dgn fingo ni?*

Jwpn - *Anda perlu upgrade menjadi PS dgn membeli barang diruang PS berharga rm199 atau rm229*

Soalan - *selepas saya selesai upgrade dgn membeli barang apa yg akan saya dpt?*

Jwpn - *Anda akan dpt barang harga rm199, dpt lagi voucher berjumlah rm199 dan yg paling best Anda dpt id links untuk mulakan perniagaan,  dgn links itu anda boleh share pada keluarga,rakan2 di Facebook, Instagram, Wechat, Telegram dan wasap*

Soalan - *Buat fingo ni ada target ke?*
Jwpn - *Buat fingo ni takda target pun buat santai-santai je yg penting kena selalu share id links kita*

*Begitu mudah kerja kita hanya copy dan paste je lepas tu share, jom cepat kita upgrade sekarang*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou