Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Ahad, 12 Januari 2020

Projek Greenline International Community

© Projek Greenline
© Projek Hijau 2017-2019 yang diketuai oleh Encik Amin yang mencipta ideologi dan keperluan untuk membangunkan Projek GREENLINE dan ekosistemnya. Ahli Projek terdiri daripada Profesional dalam kepakaran mereka. Pasukan ini terdiri daripada Profesional IT dan Pengaturcara, Penasihat Kewangan Profesional dan Pengembang Ekosistem.

Projek GREENLINE juga bermitra dengan pelbagai platform dan pertukaran untuk memastikan komuniti mendapat faedah penuh yang memiliki, menggunakan, staking, dan memegang GREENLINE (GLN). Kami secara konsisten meningkatkan pengetahuan dan pengetahuan kami untuk meningkatkan GREENLINE dari semasa ke semasa dengan lebih banyak projek berkaitan dengan kewangan, hartanah, perkhidmatan dan pembekal perniagaan.

Ahli pasukan Projek GREENLINE ingin mengucapkan terima kasih atas semua sokongan dan kami akan memberikan yang terbaik untuk memastikan semua orang yang terlibat dalam projek ini mendapat faedah jangka pendek dan panjang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou