Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Ahad, 12 Januari 2020

Siapa Komuniti Greenline International?

Siapa Komuniti Gi

Komuniti Gi didirikan secara rasmi pada bulan Julai 2019. Tetapi perbincangan awal bermula pada Mei 2019. Komunitas GI terdiri daripada beberapa peminat crypto dari 3 negara, Hong Kong, Indonesia & Malaysia.

Perniagaan Komuniti Gi didasarkan pada perdagangan crypto, arbitraj gelung cyber, kadar pertukaran, rangkaian, perkhidmatan & kontrak perlombongan garis hijau. Komuniti pertama kami akan dibina di Malaysia & Indonesia pada tahun pertama. Dan kami merancang untuk mengambilnya ke rantau ASEAN yang lain seperti Brunei, Filipina & Thailand.

Kami menggabungkan pengetahuan kami dalam membina komuniti yang sihat dengan mendidik orang tentang kriptografi dan bagaimana untuk memanfaatkannya, bukan sebaliknya dan kami membangunkan ekosistem hijau. Kajian kami adalah berdasarkan pembangunan pasaran, bitcoin, duit syiling alternatif, komuniti crypto, blockchain dan pertumbuhan ekonomi cryptocurrency.

Ini penting untuk memastikan kestabilan cryptocurrency kita: duit syiling greenline (GLN); yang dibangunkan oleh Projek Greenline.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou