Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Rabu, 29 Jun 2016

INDAH PADA WAKTUNYA


Assalamualaikum wbt. Hari ni macam hati tidak sedap.. seperti ada sesuatu yang mengganggu. Ermmm... walau apapun saya mengharapkan tiada sesuatu perkara berat yang akan berlaku. terutamanya yang berkaitan dengan hati dan perasaan. Terseksa jiwa bila disakiti dan tersakiti. Walaupun bibir tersenyum tapi hati meronta-ronta. huhuhuuu.... Bukan perkara mudah untuk menyayangi seseorang. Dan bukan perkara senang untuk mendapatkan kasih dan sayang seseorang. Bukan perkara mudah mempercayai seseorang dan tidak mudah mendapatkan kepercayaan seseorang. Apabila hati dan perasaan telah penat dan lelah - lastly, biarkan takdir dan waktu menentukannya. Walau apapun yang dihadapi walau apapun halangan yang mendatang, saya mengharap kehidupan yang akhirnya membahagiakan dan berbaloi untuk dihadapi. Seperti pada lirik lagu dewi perssik. INDAH PADA WAKTUNYA. i really really like lagu ni.. sesuai sangat dengan saya. hahahaaaa.... semoga saya akan berjaya menemukan kehidupan INDAH PADA WAKTUNYA.
kehidupan ini amat singkat. rasa rugi pula kalau tidak sempat merasa nikmat kebahagiaan hidup. sudahlah memang hidup susah. hahahaa... Berserah hanya kepada-Nya.

Aku memang belum beruntung
Gagal dan selalu gagal lagi
Hatiku tetap dekat
Dan takkan menyerah

Aku masih belum beruntung
Salah dan selalu salah lagi
Dibawah teriknya matahari
Aku tumpahkan isi hatiku
 
Ingin ku teriak ingin ku menangis
Tapi air mata ku sudah tiada lagi
Walau lelah hatiku takkan aku mengeluh
Biarlah hanya Tuhan yang tahu

Sebelum sisa umurku habis
Takkan pernah aku menyerah
Ku tetap bermimpi dan bermimpi
Sampai indah pada waktunya

Ingin ku teriak ingin ku menangis
Tapi air mata ku sudah tiada lagi
Walau lelah hatiku takkan aku mengeluh
Biarlah hanya Tuhan yang tahu

Sebelum sisa umurku habis
Takkan pernah aku menyerah
Ku tetap bermimpi dan bermimpi
Sampai indah pada waktunya

Sebelum sisa umurku habis
Takkan pernah aku menyerah
Ku tetap bermimpi dan bermimpi
Sampai indah pada waktunya

Tajuk : Indah Pada Waktunya / Dewi Perssik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou