Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Ahad, 6 September 2009

Akhirnya dapat juga....


Minggu lalu saya minta tolong Tija cari cd tu tapi dia tak jumpa katanya. Nak ke Alamanda malas. Tapi siang tadi akhirnya jumpa juga. Itu pun kalau bukan nak cuci gambar tak pergi ke Alamanda. Masa cari cd tu tension juga. Belek-belek tak jumpa-jumpa. Macam nak marah pun ada. Lastly, tanya adik yang kebetulan tengah menyusun cd. Rupa-rupanya dekat tepi saja. Bengang saja. Nasib baik saya cepat. Cd tu tinggal dua saja lagi. Al-hamdulillah. Dulu saya mencari cd Linda Nanuwil pun begitu juga. Apa-apa pun semua ok. Yang diingini telah tercapai yang dicari telah dijumpai hati puas.... Cuma yang tak puas hati gambar??... Banyak yang tak ok. Tempoh hari saya buka dalam PC terang alih-alih dah cuci serabut... Rugi oh duit saya...


SELAMAT MALAM & SELAMAT BERSAHUR...


Mkbs ; setiap minit itu adalah peluang untuk berubah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou