Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Khamis, 3 September 2009

Menghitung Hari...


'di kala ku keseorangan....' Huh! Lama tak dengar lagu Exist 'langkah seiringan'. Hebat-hebat lagu yang diputarkan oleh DJ Rini KLfm. Sekarang lagu dari kumpulan Legacy 'dua hati satu jiwa' berkumandang. Meruntun perasaan mengusik jiwa mengetuk hati mengimbas kenangan. Siut! Sebenarnya saya menghitung hari nak balik kampung. Entah kenapa rindu betul (terutama pada gadis yang berbaju meron). Perasaan melonjak-lonjak. Tetapi kawan cakap 'u must control'. Ya i know. Hish lagu 'salam sejahtera' pula. Saya berharap semuanya dalam keadaan baik. Insya-Allah. Dekat office hari ni busy betul. Ditambah pula dengan jaga kaunter. Stress jugalah sikit. Dan yang paling menggerunkan i make a mistake. Wrong payment. Sepatutnya bayar ke akaun pegawai tapi saya sudah bayar ke akaun universiti. Saya sudah emel dengan pegawai tu dan tengok esok apa respondnya. Saya berharap semuanya ok. Saya kasihan dengan pegawai tu tapi i'm so worried myself....(tak nak la aku jumpa pengarah as like before). Ya Allah. Saya pun tidak tahu macam mana saya tidak perasan... Hope the problem will be settle this week. Lagi masalah yang telah mengganggu perasaan dan membuat jiwa kacau adalah pasal cuti. KPP boleh minta sebab... Walaupun ia perkara biasa tapi sebab it's first time...my heart so trouble. 5 year before my bos include KPP have no comment... Whatever semua ok. As like my friend said 'sanang saja baitu. Jan ko bingung...small matter'. Ya ka?... Insya-Allah semuanya ok. Adus...siodopon no mala.




So ; modop po la. Osusa no pongkalat no mato. Lagu pun rancak2 macam mau tecabut jantung sy. Selamat Tidur @ Selamat Bersahur.. *u know i terserempak the handsome boy dekat lift. He's smile. Wow! I have already knows he stay. Dekat saja. Jiwa kacau betul. Hehehe ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou