Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Rabu, 22 Jun 2011

Kahwin....seorang lagi...


Adikku seorang akan berkahwin...coming soon...dengan pilihan hatinya. Ooo ok....


Sesi diskas jamuan hari lima ni...ada group that want to bring makanan everybody. And aku kata nda mo. Tidak profesional betul aku. Kalau nda mo diam ja lah kan?...yang lain tu pun bukan bawa sendiri. Cakap saja lebih. Aku tak suka masak. Dan aku juga malas. Hahaha....harap tiada orang yang terasa. Sorry yee....


Mkbs - saya suka watak Aizawa dalam drama Jepun 'code blue'... Love it!... Tak sabar nak tengok drama korea sabtu dan selasa depan...malam-malamku pasti indah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou