Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Khamis, 26 April 2012

Tetamu Semanis Kurma


Tukar-tukar chanel tup tup terbuka tv9. Semanis kurma. Emm...lama tak tengok. Tajuknya '...cerita direka-reka...' lebih kurang begitu. Cuma saya tertanya-tanya apa tujuan program tu menjemput pasangan Ayu Raudha dan suami. Tak sesuai. Ia seolah-olah menjemput pasangan itu untuk mempertahankan diri. Ini bukan program hiburan. Lain ceritalah kalau minggu depan Rita dijemput pula. Kalau anda dengar laki tu bercakap....macam mo minta kesian...kerana difitnah...Not fair.... Nak tau apa komen di fb.... Paling saya panas lagi itu demonstrasi. Tidak dibenarkan di dataran merdeka tapi memaksa lagi. Kalau durang keras kepala juga saya harap hujan lebat akan turun bersama petir dan guruh. Lagi bagus durang yang keras kepala itu disambar petir. Dan lagi gembira kalau yang dipetir itu ketuanya. Membosankan! Menyakitkan hati!

"kalau kita sering berjanji dan sering memungkirinya, selamanya ia akan jadi beban emosi"....jadi jangan berjanji. Mengantuk suda. Harap dapat mimpi iron man yang kacak. Bye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou