Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Ahad, 2 Februari 2014

Kembali Ke Putrajaya


Oowwaahhh.... hari ni sy balik Putrajaya. Sedih meninggalkan kg. Cuti selama 10 hari tak terasa. Macam tak cuti. Tapi perbelanjaan keluar terasa pula. Aigaaa... setahun dua kali balik bercuti namun setiap kali balik mesti sedih. Raya nanti belum tentu dapat cuti panjang.... kalau sebelum ni dapat cuti sehingga tiga minggu selepas ni mungkin dua atau seminggu ? Pengurusan berubah...transformasi la katakan... Lagi pula bulan ni bermulanya giliran kaunter Maju Junction, Kuala Lumpur. Stress bila terfikir. Banyak kerja baru yang perlu dibuat. Harap-harap gaji pun akan baru. Hehe... Apa-apa pun sy berharap sy mampu menangani sebarang masalah yang bakal menimpa...terutamanya masalah stress.... perlu menjadi fleksible selalu... kalau aku kaya aku berhenti kerja...kalau aku kaya aku beli semuanya...kalau aku kaya aku beli kapal terbang boleh balik kg selalu... hahaha.... Macam2 berlaku di kg... terbaru passed away sebab kemalangan. Semoga mereka yang terlibat baik2 adanya. My uncle akan marry pada bulan mac nanti. Rasanya saya tak dapat balik. Bukan rasa tapi memang tak dapat. Semoga semua yang dirancang akan berjalan lancar... Insya-Allah. Mama bapa dan semua adikku dilindungi dan diberkati oleh Allah SWT. Amiinnn.... Selamat Tinggal Sabah Tanah Airku....kita jumpa lagi enam bulan from now. Insya-Allah. Byeee.... Assalamualaikum. #mencari rezeki.


Welcome to Celcom MMS
An MMS has been sent to you containing the following attachement(s)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou