Secantik Bunga Semanis Madu, Jauh Melangkah Ingat Pesan Ibu, Sekeras Kerikil Semangat Harus JITU... MAWAR KASTURI BIDADARI SYURGA terus melangkah selagi mengerti arah sendiri....
About Me
Halaman
"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"
Sabtu, 15 Februari 2014
Kaunter
Hari ni 14.02.2014, hari pertama saya duti kaunter terimaan bayaran di JPA aras 4. Kerja baru.... berdebar-debar. Takut buat salah. Huhuhu.... semua orang rasa begitu kan?... tapi bila dah buat senang jer... cuma kalut sikit bila ada pelanggan datang kaunter. Dan paling mengalutkan apabila terlalu banyak panggilan telefon masuk. Tambah pula transformasi BMI kebanyakkan pegawai bertukar tugas dan berubah tempat. No telefon juga berubah. Nak cari contact person kalut. Hahahaaa..... closing petang tak dapat catch up lagi. Terlalu banyak stepnya. Ditambah dengan kedudukkan device yang agak serabut.... perlu memahami dan menghayati suasana kaunter tu dulu... Agaknya boleh ke menguasai semua step tu kalau buat sebulan sekali jer.... Harus sentiasa positif. Yang merisaukan saya adalah duti kaunter terimaan di Maju Junction, KL. 28hb ni my turn. Mereka kata, senang jer... maka saya harus set in my mind - easy jer.... hahaha... Rasa lega dah - dah lepas bulan ni. Tunggu next month pula. Rasa letih pula buat kerja slow - more careful - merangkak2. Wowww... Terima kasih diucapkan kepada cc Mariani, Zai dan Fakhrul. Bantuan dan tunjuk ajar kamu hanya Allah yang dapat membalasnya. Semoga kamu dikurniakan rahmat dariNya. Insya-Allah. Kalau ada salah silap terkasar bahasa jangan marah yerr... saya budak baru belajar baaa....hehehe.... Fuh..tiba2 teringat - janganlah ada salah yang saya key in tadi... hope not. DAN ini cerita pasal tukar pula. Kak Som dah dapat tukar ke NRE. Gembiranya dia..meninggalkan jpa yang tengah serabut dengan transform. Tapi tadi kawan dari NRE kata di sana juga dalam proses utk transform like jpa. Hahaha....di mana2 pun sibuk nak transform. Ikut jer ler... minggu lalu saya pi service ask about my transfer... sungguh mengecewakan. Tunggu lagi laaa.... jadi sekarang ni kena telefon dorang setiap bulan... dalam telefon service mereka tak bagus tapi bila face to face lembutnyaaaa baiknyaaa... bikin panas. Pandai dorang belakun kio? Have a sweet dream.. Assalam
Welcome to Celcom MMS
An MMS has been sent to you containing the following attachement(s)
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
Tiada ulasan:
Catat Ulasan
ponsikou