Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 15 September 2014

Paradise KU...

Assalamualaikum. lewat tidur gara2 tengok filem korea PARADISE... jalan cerita ringan dan sarat dengan pesanan. tak sedar air mata mengalir. kalau kisah kekeluargaan memang saya akun kalah. Iklan tu yang best.. "...walau apapun yang terjadi jangan takut bercinta kerana cinta itu untuk semua".. errmmm... mcm best saja kan tinggal di tepi laut. setiap petang boleh termenung merenung laut.. dapat pahala lagi. itu kata hati saya.. but sometimes kata hati menipu. dulu masa depan rumah (di kg) penuh hutan hati saya berkata, syoknya kalau hutan ni jadi padang. setiap petang boleh tengok org main dan saya bolehlah jogging awal pagi.. but now sudah jadi padang bukan saja saya tak pi jogging sana tapi nak tengok orang main pun haram.. tak teringin pun nak tengok. see..jadi saya benci dengan kata hati namun kadang2 dilayan juga utk mengubat duka lara. heheheee.. mungkin itu bukan kata hati sepenuhnya kn..just bayangan kali... hari ni sa buat tugas baru suda.. setelah 11 tahun buat the same things. tempat pun berubah juga...pindah ke aras 11.. ramai yg ckp rugi kerja 11 tahun tapi buat benda yg sama. ermm.. rugi atau tidak empunya badan sj yg tahu. just do it..ikut jln lurus..belajar anytime. rezeki begitu terima seadanya. syukur.. setiap kejadian ada hikmah tersembunyi. sekarang ni pun sa menghitung hari kunun. setiap saat dalam doa semoga tercapai dan dipermudahkan. Insya-Allah. sa nda sabar suda beii.. sa suda kasi tau mama sa juga.. semoga saya juga akan bertemu paradise.. maksudnya sempat merasai, menikmati paradise duniawi.. enough for now.. need to sleep - force the eyes to closed.. byeeee...have a sweetdream...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou