Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Sabtu, 27 September 2014

Transfer Balik Sabah

al-Hamdulillah. akhirnya saya dapat tukar balik sabah juga. gembira sangat. enam tahun menunggu tu.. tapi cukup berbaloi sebab sekali dapat ...dapat di kg halamanku keningau. kata org kalu kerja di estet or daerah penat sebab semua kerja kita kena buat.. but i think semua itu cabaran ...sebelas tahun kerja dengan selesanya di putrajaya tiba masanya utk menempuh sesuatu yg lebih mencabar. saya percaya Allah bagi ujian kpd hambaNya berdasarkan kemampuan. saya yakin saya boleh. saya rancang mo balik time raya haji. harap2 semua perancangan akan berjalan dgn lancar. insya-Allah. Terima kasih banyak2 kpd Pn. Farahin dan bosnya kerana membantu saya.. (maybe durng munth2 baca emel sy..blik2 lgi tu sy send..) semoga kamu terus success, bahagia, sihat hendaknya. Sesungguhnya hanya Dia yg dpt membalas jasa kamu semua. insya-Allah. banyak lgi yg mo ditaip tapi sambung lain hari laa... tanggal 9/10 sy akan berada di keningau,sabah.. tapi saya akan balik awal.. insya-Allah. Doakan semoga semua berjalan lancar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou