Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 14 Oktober 2016

Masih ada rasa

Masih ada.

Aku bersandar di pohon harapan,
Jari menari-nari mengarang bait-bait kata,
Tiba-tiba mata mula berkaca,
Penulisan aku terhenti.

Aku mula melihat sekeliling,
Kau ada dimana-mana,
Malah saat aku pejamkan mata,
Kau masih ligat bermain di mata.

Sudah lama benar kau pergi,
Tapi hati ini,
Masih merasa kau ada.

Sungguh kau aku kenal tidak lama,
Kau seorang yang istimewa,
Terima kasih,
Kau pernah bahagiakan hati ini.

Dan sekarang kau hilang,
Kau cuma titipkan kenangan untuk aku kenang.

Copy & paste - bicara hati.

Terima kasih atas segalanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou