Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 4 Januari 2010

Waiting For ????


(Untuk menyudahkannya....Memerah keringat menguji kesabaran mencabar keimanan....harap ianya berbaloi...)


Tatapan pertama di tahun baru 2010. Tiga hari cuti tiada ke mana-mana. Rehat sungguh. Masa untuk tidur lebih dari masa jaga. Belum puas cuti sebenarnya.

Tahun ini tiada azam baru. Cuma mahu menyudahkan yang belum selesai pada tahun lalu. Dan yang penting tahun ini saya kena jadi kutu buku kerana saya mahu mengambil exam setelah hampir tiga tahun tidak mengambil sebarang exam. Saya juga berharap tahun ini dapat transfer balik negeri.

Juga yang paling penting sekali 'urang-urang yang suka menstresskan saya dekat ofis tu cepat-cepat berambus'....

Tadi tengok program realiti Mystarlg 3, macam bagus saja si Azmeer.... Program ni meniru cara penyingkiran satu program realiti lakonan di tv 2 yang diputuskan oleh Rosyam Nor. Yang paling saya tidak suka time mak cik lavendar tu....ntah apa-apa saja. Peserta tiada perasaan pun nak dengar. Siapalah mak cik yang persis mulut kucing tu.... Dan kalau boleh gantilah pengacaranya tu...
Nda best langsung. Bikin panas ne kopio!

***** kelakar tengok FBI dalam iklan AJL 24.



Mkbs ~ everythings comes for a reason and wait is something sublime.

SO - and i wait something magic in my life.... Also somebody help me...can't????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou