Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 28 Mac 2011

Love to be mine.......if?


Kalaulah batu refleksi ada di situ tentu saya sentiasa.....??


### Tahniah kepada juara Akademi Al-Quran 5 iaitu Mohd Syahrianshah Apin dari Sandakan Sabah. Sempurna bacaannya. Saya bangga sama kamu. Bulih Ba Kalu Ko!. I am really jealous with you.


### Semalam mula study about 'tatacara pengurusan stor'. Interesting. As like easy. Jelaskan pemverifikasi stor di jabatan anda? How to answer? Tak terlibat pun....mana nak tau?....


### Minggu terakhir Wahid dan Fafau mengacarakan rancangan Melodi. Sedih pula. Mereka akan digantikan oleh Zizan dan Dira. Semoga mereka akan berjaya. Seperti kata Wahid 'harta bukan milikmu, milikmu hanya rezeki'....


### Mentor 5 kumpulan A. Saya tak gemar dengan protegenya tapi mentornya nakal-nakal. Kak Pah seperti terasa dengan judge Ramli M.S. Relakslah Kak Pah. Noh dengan Afdlin ok je.... Sekiranya Ayis dapat memantapkan lagi vokalnya dia ada harapan untuk memintas Shiha.



Mkbs - 'untuk menggapai sesuatu, sesuatu harus dikorbankan'. 'kita tidak melakukannya kerana pentingkan diri sendiri'.... Saya juga.


Bugou - if i have a magic like Merlin, i believe this world to be mine...and i will kill who that i hate....hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou