Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Ahad, 6 Mac 2011

Kursus Di IPN Sebak Bernam


Makan mee udang. Huhuhu..... Tak larat aku menghabiskannya.



Semua orang suka akan wang dan suka berbelanja tapi tidak suka mengikut peraturan. Apalagi apabila ada pengaruh elemen politik.

* Kursus naziran seharusnya dipanjangkan juga kepada pusat kos. Ini kerana lebih 50% masalah adalah datang daripada mereka.

* Saya suka cara penyampaian En. Meor Shahrizan dan Pn. Mahfuza. Saya lebih faham. Selepas ini kena ulangkaji semula tajuk ini sebagai persediaan menghadapi peperiksaan KPSL bulan mei nanti. Insya-Allah.

* En. Arman sudah bertambah baik dalam persembahannya.

* Saya puas hati dengan hostelnya. Lengkap.

* Makanan pun sedap. Hebat!

* Setelah sekian lama tidak karoke kali ini saya mencuba. Rasa kekok pula. Hahaha....



Mkbs - seronok walaupun malas.

Ok. I want to sleep. Early morning kena masuk 1 sesi lagi sebelum balik Putraya. YAHOO.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou