Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 14 Mac 2011

Thanks Very Much...


Saya terkejut rakan serumah Tija belikan kek sempena my birthday. Siap goreng mihun lagi. Wow! Tak pernah dibuat. Jutaan terima kasih. Saya amat menghargainya. Semoga jalinan persahabatan akan kekal selamanya. Hanya Allah yang dapat membalasnya.




Mkbs - terharu dalam gelak ketawa. Usia dah...oppss.... Apabila perkataan itu disebut what more can i say? Just smile. Sejujurnya satu-satunya perkara yang tidak pernah masuk dalam perancangan setakat ini adalah 'kahwin'. Hati kata tak payah dulu. Mungkinkah sebab itu aku sentiasa mengelak untuk memahami seseorang yang bernama lelaki? Katanya, Sampai bila nak mengelak? Sehingga ia tidak dapat dielak lagi. Ketika berada di form 6 sepuluh tahun lalu aku pernah berkata 'saya akan berkahwin umur 35 tahun'... Mungkinkah ia akan jadi kenyataan? Atau lebih awal dari itu atau langsung tidak. Wallahu 'alam. Doakanlah agar pintu hatiku terbuka ye....


Bugau - tak dapat tidur pula. Petang tadi dah tidur 2 jam. Tension tak dapat jawab soalan. Tak jumpa jawapan. Harap-harap masuk kerja nanti segar-bugar. Yelah...dah rehat 2 hari. Huhu.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou