Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Rabu, 26 Oktober 2011

25 Oct 2011


Hari ni hari cuti Deepavali. Saya ambil kesempatan ini turun jogging. Perasaan jadi segar-bugar dapat pijak batu. Tahun lalu bila pijak batu saya tak terasa sakit pun tapi sekarang sudah ada rasa sedikit sikit. Mungkinkah sebab berat badan naik? Ataupun kerana umur dah naik? Harus lebih berhati-hati dengan kesihatan diri.

Kalaulah hari ni hari 5 kan bagus....

Saya fikir kualiti kerja saya sudah semakin menurun. Perasaan mudah bosan sering datang mengganggu kosentrasi. Saya fikir, perlu bagi saya mengubah atau berhijrah pada persekitaran dan suasana kerja baru. Berada di bawah naungan unit BP memang amat beruntung. Bos dan bos baik-baik belaka. Tetapi kenapa saya rasa kosong? Semasa di unit lama, walaupun pernah dimarah, diugut dan macam-macam lagi namun jiwa tetap ada.




Mkbs - meluat dengan seseorang. 80 percent percakapannya layar buruk. Bosan aku dibuatnya.


Laparnya.....nak makan apa ya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou