Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 23 Mac 2012

Hantu

Minggu ini satu ofis heboh pasal hantu. gara-gara seorang kpp ternampak lembaga berbaju biru tiada kepala. OMG!...sebenarnya saya pun takut. selama ini saya belum nampak yang real..tapi yang bayang-bayang tu selalu. nampak kelibat tapi bila gi tengok tiada pun...so... oh ok. dalam hati 'jika ko sekadar lalu di sini (tanpa niat buruk tanpa mendatangkan kebinasaan)...lalu la. terima kasih. namun jika ko datang untuk mengganggu saya tak akan maafkan ko...'... Dahsyat kan?.... macam berlagak kuat... but itulah realitinya hatiku.... masih ingat lagi masa berada di sekolah rendah. kasut sekolah yang saya letak di bawah meja hilang masa cikgu mengajar... ya, saya nampak kelibat orang pi bawah meja saya tapi saya tidak endahkan...tup tup....i lost it...my friend said...tak nampak apa-apa pun... masa tidur di rumah ada something tarik selimut. kami saling tarik-menarik. lastly, ada ekor like ekor kucing...panjang lagi tu... saya amatlah terkejut dan takut. dalam ketakutan tu saya bangun dan berkata 'hoi...siapa ko?...kalu berani keluarlah. jan main-main sama sy...' yang hairannya adik-adik sebelah saya tak terjaga pun...termasuklah mak bapa... adui... but lepas tu tidak pernah suda.... But ada yang kata 'jienah, ko tak akan jumpa hantu tu sebab ko tak balik lewat...' it's true. hahahahaaaa........

semalam last cerita pelangi kasih. Ok jugalah... tapi saya tidak setuju dengan cara sofea. kata tak nak berdendam. tindakkannya saja suda menunjukkan dendam. zafrul pula tetap dengan egonya. saya paling kasihan dengan azlin. mesti dia banyak menderita. lelaki yang dia kahwini suka dan bercinta dengan sofea. lelaki itu sentiasa cuba mendampingi sofea walaupun suda berkeluarga. paling saya tidak suka anak azlin tu...berani dia serah diri...hahahaaa....nasib baik sofea tu baik...kalau sebaliknya...padan muka dia. nak mendamaikan keluarga bukan begitu....itu nasib baik sahaja. Namun itu cuma dalam drama. Kalau dalam realiti sanggup ke buat begitu..... jika percintaan itu akan menyebabkan dendam lama mekar kembali....lupakan saja. Kalau sanggup menjadi mangsa...tiada masalah. Kena perli sikit pun dah meroyan..apalagi ????.... Benar kata junjungan 'tamak boleh membinasakan'....

Malam rabu lalu saya tengok drama 'yatimkah aku' di tv9. Mula-mula rasa geram dan marah. Tapi di pertengahan hingga akhir cerita sedih yang amat sangat. Menangis saya. nasib baik saya seorang saja tengok tv. maybe sebab cerita about family...saya mudah tersentuh... nevermind.

Hari ini hari jumaat. Seronok sebab esok cuti hujung minggu...boleh rehat and sleep sleep and sleep lagi...hahahaaaa........ Uhhhh.....setakat itu saja la....

mkbs - adik bagi tau tv dekat kg rosak lagi..kena kilat kuat sangat... uuulalalalaaa.... nasib baik ada tv satu lagi... dah nak hantar untuk dibaiki.....but duit utk byr belum ada lagi la...bulan depan boleh ye.... bajet lari la.... bulan lalu belanja banyak sangat.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou