Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 8 November 2013

Malam Cinta Rasul

7 Nov 2013 : Assalamualaikum.... Tadi saya dan kawan2 pigi Presint 3, Putrajaya. Saya pun tidak tau apa program ni. Saya tak ambil port sangat... But bila kawan2 kata nak pi tengok aku pun nak join juga (naik moto tu yang gigil sikit...hehehe...nasib baik ada yang sudi tumpangkan...) . Majlis ilmu kan.... Ada siaran langsung di TV Hijrah. Bukan senang nak datang. Tapi al-Hamdulillah. Temanya "Malam Cinta Rasul". Persembahan jemputan Sheikh Habib dan Ustaz Don Danial. Sheikh Habib dan geng2 dia...berqasidah selama sejam...hebatnya. Selingan ucapan Ustaz Don - peringatan dan di hujungnya ada doa. Bergenang air mata mendengar dan mengaminkan doanya. Terima kasih Ustaz Don. Yang kelakarnya, saya mati2 ingat Sheikh Habib Habib Syech tu orang Mesir. Ada part2 lagu guna bahasa melayu...dalam hati, wow...pandai bahasa melayu... Tup tup tup dia bercakap bahasa melayu Indonesia... Hahahaaa....orang Indon rupanya...sama dengan Opick. Tertipu...siapa suruh tidak search dulu sebelum datang majlis...kwang kwang kwang... Muka dia denga serban sebiji macam muka arab ba kenogi...mangkali kacukan tu...heheheee..... Adam AF pun ada datang.... Sejuk mata menengok kebanyakkan para lelaki memakai jubah putih. Nampak suci sangat. Orang belakang saya bukan main menjerit lagi menyanyi YA HANANA.... Sakit telinga sa....sudahlah tidak sedap...tapi positif saja...bagus durang...punya semangat tinggi walaupun nyanyi tak sedap... Hujung minggu nak pigi lagi la.... Katanya ada Maher Zain. Adakah yang sudi bawa saya?....heheheeee...... YA HANANA YA HANANA YA HANANA YA HANANA.... Selamat tidur.


Welcome to Celcom MMS
An MMS has been sent to you containing the following attachement(s)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou