Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Khamis, 15 Julai 2010

WAKAKA Crew!!!!!!!!!!!!!.........

Huh!.....Winner Malaysia's Best Dance Crew is WAKAKA Crew. Puas hati saya. Berbaloi saya mengundi mereka. Congratulations!... Sebenarnya yang lain tu pun best juga tapi biasalah adat pertandingan. Cuma yang saya tidak puas hati sepanjang menonton siaran langsung tersebut adalah persembahan artis jemputan. Apa punya persembahan....?????.... jemput si Tomok buat apa?... sebenarnya saya mengharap 8tv menjemput Stacy untuk sesi persembahan tapi laaaa......... Saya paling puas hati dengan persembahan WAKAKA. Menonton persembahan crew ni membuat saya seolah-olah terlonjak-lonjak...sampaikan boleh terlupa makan nasi dekat depan..... Apa-apa pun untuk semua showdown battle saya ucapkan semoga kamu semua akan berjaya dengan pilihan kamu. Berjuang demi karier pilihan kamu. Harus diingat karier seorang penari adalah seni yang paling tidak dihargai. Oleh itu buktikan kamu semua boleh berjaya dengannya. Cayok!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou