Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Selasa, 8 Februari 2011

BUAH TANGAN...???


It's was so fun to fear the baby... We are the first time meet. So he feel unfriendly and fear of me.


Hari ni ada somebody ask about 'buah tangan' dari Sabah. Memang aku tak beli pun. Nak pergi 'Pasar Pelipin' adalah satu masalah yang menyusahkan bagi saya. Nak minta tolong kawan maybe i can. Tapi tak nak menyusahkan. Kerana saya tak nak disusahkan. Do you understand what i mean? Ada pula yang say 'kedekut'. Whatever! Pokoknya, saya tak akan buat perkara yang menyusahkan saya. Peduli apa aku. Ko mengidam kah teringin kah apa kah...lantak ko lah. Selera ko bukan kerja saya. Selera ko perasaan ko jaga sendiri. Do i care!.... Nak sangat pergilah sendiri. Harapkan i? You salah orang. Saya tidak akan bersusah payah berkorban untuk memenuhi permintaan yang menyusahkan. NEVER!!!.... Hahaha...... SUKA HATI AKU LAH!!...telingung.

Kalau kos pengangkutan ke 'Pasar Pelipin' ditanggung mungkin saya terpaksa. But imposibble to me.


Mkbs - Saya tak suka perjalanan jauh. I'm straight to the point. So, saya tak akan melakukan perkara yang menyusahkan tanpa ada kepentingan. Kalau ada lagi yang tanya about it confirm kena sambar petir...

Bugau - benci bila bos-bos kelihatan hebat but nothing. Just know over acting and sigh. 'back up yourself'......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou