Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 30 Mei 2011

SALMA....Finally the title belongs U!!



Sabtu lalu i go to KL with my friend. Go to jalan TAR.... Niat asal saja nak gi ambil baju... But when i think it....alang-alang going bagus buy what am i plan. Huh! Aku pun belilah kain. Time nak memilih tu rambang mata. All of kain saw beautiful. After that we has took lunch at SOGO. Then tingu baju have i like... But just friend had been. One of friend said reach 3 o'clock only. They have a game at 5 pm. Apalagi aku dengan Neng go faster go to KAMDAR. Mo beli kain baju melayu. Short time. During to back kami jumpa satu kedai. I like the clothes. So i buy it. The journey is so tired. I join the ERL 3 pm and send home 3.45 pm. My friend who back Klang with KTM is so poor. Their journey take a longer time, 2 hours. But when i sudah rehat have a sleep, the tomorrow morning when i look back what i am buy oh no...kain untuk baju kurung kurenglah.... What do i do? I have done... What more can i say? If you have a lots of money..... Just take it!!.... Jemputan kahwin tak pergi, himpunan 1 juta belia dilepaskan. MALAS!!...




SALMA is our MENTOR 5 2011. Semoga kehebatannya ada kesinambungan di luar sana. Just do it!... Salma mendapat 85 markah, Shiha 63 dan Iqa 56. Ini markah terbaik Salma. Shiha konsisten dengan markah itu dan Iqa turun naik. Saya yakin Salma akan menang apabila Azmeer komen Shiha dan Iqa 'menang atau kalah belakang kira....' UCAPAN SEKALUNG TAHNIAH BUAT SALMA DAN ERRA FAZIRA. Berbaloi!! Jika Salma terus berusaha mungkin namanya boleh berubah kepada Erra Salma. Hahaha.... Who's know? Padan muka si Edry. Over confident. KOTOH! Kak Pah maintain nice. Ujibakat pilihan inda best kopio. Yang tondu itu. Tapi judge pilih dia. FEehh!!....



Mkbs - Jangan mengharap keajaiban di depan masalah. (Do not put an incredible in front of problem)

Bugou's - saya mengharap kepada keajaiban setelah puas memikirkan masalah itu. - saya mengharapkan keajaiban setelah redha saya tak dapat berbuat apa-apa. - saya mengharap keajaiban kerana walau apapun masalah percayalah 'everything is gonna be right'....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou