Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Ahad, 20 November 2011

Walking World Day.............









Pagi tadi join kawan pi walking day anjuran Kementerian Pelancongan. Fuh! Ramai sungguh. Datang seawal 7 pagi. Walking bermula pukul 8 pagi. Yang penting dapat baju free. Hehehe... Tapi penat. Betis sakit siut. Yesterday pi jogging 5 pusingan tak terasa pun. Berjalan kaki - 5,000 langkah. Kasihannya, no tak bertuah. Kalaulah dapat hadiah utama tu alangkah gembiranya. Memang tak bertuah. Sepanjang my life i think hanya dapat cabutan bertuah sebanyak 2 kali sahaja. Sedihnya. I hope after this saya bertuah.

Now, saya membaca buku bertajuk 'The House' karya Danielle Steel. Excited with it. Ada sesuatu persamaan thinking dengan saya. Saya tidak sabar nak tahu. Saya nak tahu the end the story. Maybe it can change my mind. Ya.......Not easy to change my mind even i follow....... So don't try to trust me hundred percent.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou