Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Sabtu, 3 Ogos 2013

BITK LULUS

Setelah tujuh kali menduduki peperiksaan ini akhirnya LULUS. Saya tidaklah ulangkaji tahap tinggi - begitu gitu saja...baca nota kursus kewangan di PD tempoh hari dan baca nota dan soalan dari anm yang diberi oleh Cik Rosni. Dalam hati penuh harapan agar soalan dan nota yang dibaca sebelum masuk ke dewan peperiksaan akan keluar. Then, yesss....banyak juga yang keluar tetapi tak confident dengan jawaban. Sebelum exam tidak henti berdoa...selepas exam terus berdoa lagi.... Ya...doa memberi harapan. Terima Kasih Allah kerana mengurniakan kepadaku rezeki ini. Dan saya sentiasa berdoa dan berharap agar limpahan rahmatMu akan sentiasa bersamaku. Insya-Allah. Sesungguhnya hanya padaMu tempat aku mengadu dan memohon pertolongan. Astaghfirullah aladzim.... Seronok dah lulus. Hanya mereka yang berulangkali menduduki peperiksaan ini yang memahami. Dan saya bukan sekadar seronok lulus exam saja...tapi seronok sebab hari ni nak balik kampung - kampungku di Keningau, Sabah. Yeeaaahhhh......... Tak sabar. Tinggal beberapa jam saja lagi. Selamat Tinggal Putrajaya. Saya akan bercuti mulai 5 ogos sehingga 23 ogos. Panjang umur murah rezeki kita jumpa lagi. Kawan-kawan yang dalam perjalanan balik kampung - berhati-hati di jalan raya. Namun dalam keseronokkan nak balik kampung hati stress sebab beg tak muat nak simpan barang. Lalu bagaimana?. Tak tahulah..... Dengan beg berat begitu bagaimana nak angkat?.... Aduh aduh aduh aduh duh duh duh.... Balik kampung punya pasal Insya-Allah semua boleh. Cayok!!!.... Assalamualaikum. Have a nice dream.

2 ulasan:

  1. salam, bole kasi tips nk lulus tak...kalau ada nota2 bole x nak pinjam...:)...saya pun x lulus BITK ni....apa2 add la wechat sya....faz_007..

    BalasPadam
  2. tak tahu nk kata apa.... saya rasa saya lulus BITK sbb sudah sampai masanya...apa tidak sudah 7 kali ambil...

    BalasPadam

ponsikou