Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Sabtu, 27 Februari 2010

Maulidur Rasul


Cuaca petang tadi mendung...sekejap sekejap hujan. Yang ngeri ada kilat sama guntur. Cuaca sekarang ni amat merunsingkan. Panas baru beberapa hari dah berlaku kebakaran sana sini. Hujan dua hari saja dah berlaku banjir dan tanah runtuh. Cubaan cubaan.... Walauapa pun keadaan dunia ni saya mengharapkan sepanjang tahun 2010 ni seluruh ahli keluarga sihat sejahtera. Amiin....


Dari pukul 9 malm tadi hingga 1 pagi saya mencuba menjawab soalan exam. Huh! Memang agak susah. Hanya dapat jawab 3 soalan. Tu pun sebab rujuk buku.. Oleh kerana exam tu adalah sasaran saya tahun ni, saya mesti berusaha dan berusaha. Saya yakin saya boleh melakukannya. Saya juga amat berharap tak akan ada penghalangnya nanti. Insya-Allah.


Mkbs ~ dah beberapa hari tapak tangan gatal. Harap2 ada berita baik.... Wo an!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou