Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Rabu, 5 Mei 2010

Cepatnya masa....


Bergambar dalam perjalanan balik pada hari sabtu lalu. Kami berempat terpaksa berjalan kaki mendaki bukit tinggi di jalan Kimanis 'kerita auh nakatakad'. Nampak tak asap kereta tu.... Pengalaman terindah....siapa sangka mendaki bukit tu amat memeritkan....


Dalam gembira-gembira saya dikejutkan satu berita buruk. Isnin lalu penyelia hantar message 'kemungkinan saya perlu balik bertugas awal kerana ila suda ada tanda nak bersalin'. Huh! I'm so tension. Asal saya bercuti mesti ada masalah. Why? So angry. At the time my mood to shopping with my mother a little trouble... Balik dari bandar saya tengok telefon have a missed call from office. Tapi saya biarkan saja tanpa tindakan susulan.
Penyelia saya hantar message semalam bahawa 'timbalan kata saya tak perlu balik awal'. Wow! My feel so good. At the same time my selera naik. Saya habiskan 6 mangkuk mihun sup. Huh!.... Cik Rahmah terima kasih banyak-banyak. Berbunga-bunga hati ini.


Mkbs ; duit membuatkan kepalaku berpusing-pusing....hari-hari.....kesabaranku juga berpusing-pusing.... *dengarnya laki kakak mama saya koma akibat kemalangan. I don't know what to say....


So ~ semoga semuanya berjalan dengan lancar. Insya-Allah. Amiin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou