Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 7 Mei 2010

Lima hari berlalu.....


(Adik saya yang ke-6 dan ke-10. Bergambar selepas berjaya mendaki bukit paling tinggi di jalan Kimanis. 'auh nakatakad o' kerita. Nawagatan')


Kesian adik saya sarapan dengan oat. Hahaha..... Saya malas mau masak ba.... Actually i too hungry...eeee....

Today my plan is want to cook 'mihun tom yam' but when i open the 'peti ais' manuk are lost...huhuhu... Forgot to buy yesterday.... So, what should i do?

Semalam saya kasih kawan mama saya pi bank BSN. I think they service still like before. Has a kindergarten teacher who said 'orangnya garang-garang'. Oh ....during i use they service till now i not yet get like her.... Piagam pelanggan mereka boleh dikatakan 'selamat' sebab senang. Terus terang saya katakan dalam banyak-banyak bank yang saya berurusan Maybank adalah bank yang mempunyai service paling poor. Banyak menyusahkan pelanggan. That's what i feel and get.
Yang bikin panas dua tiga orang nenek datang minta tolong isi borang. Masa di pejabat pos tempoh hari pun begitu juga. Alahai boleh jadi kaunter menolong orang-orang tua.

Huh! Saya tingu nopoini Keningau nga...atokoi...busy ne kopio...telampau banyak kerita. Banyak bangunan baru telah dan sedang dibina. Namun yang pastinya Keningau tiada panggung wayang dan hanya ada satu kelab malam. Saya mengharapkan keadaan ini akan kekal selamanya.

Uuu....awal pagi ni rasa mengantuk lagi.

Mkbs ; nak sarapan apa pagi ini?

So : melakukan sesuatu perlu ada keikhlasan.... Relevankah di zaman sekarang? Zaman yang penuh dengan pendustaan dan pengkhianatan...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou