Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 18 April 2011

Bolehlaaaa...,


Bolehlah disimpan sebagai kenangan. Biarpun penat naik tangga tapi tetap rasa berbaloi kerana makanannya sedap. Everything is good. Kawan sepejabat yang pendiam seronok.... Walaupun ada yang kadang-kadang bait-bait katanya menyinggung hati ini but it is ok. Saya juga begitu. Tapi tahukah anda betapa stressnya mendengar orang yang tidak pernah berhenti bercakap? Leganya bila dapat balik Putrajaya. I'm free.... Nak ketawa banyak nak berlawak bodoh nak menyinggung orang nak bercakap banyak nak dengar orang cakap banyak nak berdepan orang yang ??? Cukup seminggu. Kalau lebih ada kebarangkalian saya boleh jadi GILA. Honestly, i don't like somebody ask about myself. You should know, sometime i give you wrong information. But i didn't mean it.


Kita tak akan faham erti kejayaan jika tak pernah gagal. Kalau dulu apapun keputusan yang dilakukan saya pasti boleh. Tapi kini, saya mula berasa ragu-ragu malah hilang keyakinan. Kalau dulu teman-teman datang meluahkan rasa beban, saya tidak kisah tapi kini ia mendatangkan stress.


Mkbs - tadi nak tengok Jangan Tidur Lagi tapi tergendala gara-gara menonton bual bicara 'Sarawak Bumi Kenyalang' di tv1. Fun and interesting. Kelmarin Birthday my sister...


Bugou - ada masa saya banyak bercakap...itulah sebab saya tidak suka dan mudah tension dengan orang yang banyak cakap....SORRY!!...benci dengan orang yang kata 'aku tak kisah' tapi cerita berulangkali.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou