Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Ahad, 3 April 2011

Tidur itu seni....???


Kalau betul tidur itu seni, sayalah orang yang paling seni. Sebab siang kelmarin saya tidur 7 jam. Hahaha.... Kerana tidur itu seni, malam tadi saya nda dapat tidur. So, saya pun bacalah Pekeliling Tatacara Pengurusan Stor. Pukul 3 pagi simpan buku tutup lampu tidur. 'Berapa hari bulan?' '13 May...' 'Perut tak nampak pun...' 'Bukan...bersalin..'. Oh My God! Mimpi rupanya. Nasib baik azan subuh mengejutkan saya. Bikin panas punya mimpi. Belum kahwin tapi sudah bersalin. Aduiiii....ngeri. Bangun solat subuh. Duduk-duduk main-main telefon pukul 7 pagi sambung tidur. 'Mama sudah pigi jumpa doktor, ko positif mengandung...' 'Ha! Mamaaa....macam mana saya boleh mengandung saya belum kena rogol...' Terkejut lagi. Huh! Mimpi lagi (pegang perut). Sudah pukul 8.30 pagiiii...... Yang saya nda tahan tu ayat 'belum kena rogol lagi'....hahahaha....mimpi oh mimpi. Belum kahwin lagi tapi sudah bersalin dan mengandung lagi. Sebenarnya nak tidur lagi sebab malas nak buat kerja rumah. Tapi mimpi pelik mengacau pula.


€ Berita jam 10 pagi Radio Klasik Nasional - Datuk Lee Chong Wei bakal menggantung riketnya selepas sukan olimpik 2012. Harap-harap DLCW akan menggenggam emas pada kejohanan besar itu sebelum bersara.


€ Berita jam 12 tengahari di tv9 - Penulis dan penggubah lagu Seri Bayu telah kembali ke rahmatullah pukul 8 malam semalam. Semoga rohnya ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Al-Fatihah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou