Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 29 Julai 2011

Berakhir Sudah...


Perlu perempuan tu bergayasakan gitu? Hahaha....

Berakhirlah sudah drama Korea 'Personal Taste'.... Saya cukup suka dan teruja dengan drama ini. But i think Lee Min Ho performance in this drama less than drama BOF. Whatever i still love that coz the handsome boy. Banyak pengajaran. Keluarga, sahabat, kerjaya dan cinta. Kegagalan, pengkhianatan dan kesetiaan. Itulah realiti kehidupan. Perlu bersedia untuk menghadapinya. Kegagalan jika ada kepuasan lebih baik daripada kejayaan tanpa ketenangan. Huhuhu.... Teringat rakan FB kata terharu dengan pasangan kekasih British. Girl kemalangan and lumpuh. Boy said 'saya tak akan tinggalkan dia saat saya diperlukan. Saya yakin dia pasti sembuh'... Saya komen 'lelaki tu saja nak sedapkan hati dia. Kejap lagi dia tinggalkan'... Rakan FB jawab 'SJ, jangan fikir negatif'....hahaha... Saya tak tahu nak jawab apa... Silap parking...masuk kawasan sedang melayan perasaan.

Berakhir sudah peluang Malaysia apabila tewas dengan agregat 4-6 dengan Singapore. Ternyata singa lebih kuat dari harimau. Ucapan TAHNIAH wajar diberikan kerana mereka telah berkerja keras. KENAPA PASUKAN BOLA SEPAK MALAYSIA DIBERI NAMA HARIMAU MALAYA? Anti-kerajaan Sabah (UFB) membangkitkan persoalan tersebut dalam FB. Nak jawab apa?


Mkbs - Benarkah cinta dan kasih sayang boleh dibeli dengan wang ringgit? Wang ringgit akan sentiasa berkurang. Cinta kasih sayang yang dibeli terus menunggu peluang meloloskan diri. Mungkin kekal jika wang ringgit terus gah.

Ok saya mo tidur dulu. Nanti lambat bangun lupa bawa inti sandwich telur. Assalamualaikum.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou