Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Selasa, 26 Julai 2011

Bowling Game...


Suasana di gelanggang bowling Alamanda, Putrajaya. This is my first time to play but the second time i come just looking. Permainannya tidaklah susah cuma perlukan fokus dan latihan. Kalu setakat suka-suka ja inda payah. Bikin abis duit.

Corat-coret

1 - Saya rasa dah sehabis tenaga membaling bola tu, tapi tak deras pun malah masuk gol longkang. Takkan kena berlari as like Firdaus. Tak pasal-pasal dengan saya-saya masuk sekali. Hahaha...

2 - Kiri kanan group terror. Fuh! Tapi bangga jugalah. Di akhir permainan dapat jatuhkan semua pin. Yang seronok tu pusingan kedua dapat kalahkan Som dengan 1 mata saja. Hahaha... Penyanyi itu makin lama semakin hebat. Kalau ada pusingan ke-3 confirm juara. Eeee.... Budak baru tu fuiyoo.... Kurus kering tapi kuat hayun bola bowling. Hahaha...

3 - Honestly, playing this game so fun. But saya pening kepala dengan suasana bising dan bahang panasnya juga sakit tekak bercakap terjerit-jerit. Sampai rumah macam nak demam.

4 - I think i should be come here when i stress. I can get the high pin maybe. But sleep still my first choice. Huhuhu....

5 - Sebenarnya saya nakkan cawan yang ala-ala mangkuk tapi dek kerana terror sangat tak layak. Hohoho...

6 - balik rumah kelaparan. Nak singgah beli KFC etc but barisan...ya ampun. Nasib baik oat masih ada...tapi sekarang still hungry...really. SABAR TUNGGU 6 JAM LAGI!...


Mkbs - "kita perlu rasa sedih untuk merasai penderitaan orang lain. Kita perlu rasa sedih agar dapat menghargai nikmatnya gembira"

Bugou - kapanas om kotogod ginawo no kopio ih songulun. Mangagangau dogo mamain. Aratan oku no... Intaan dogia om bayaran duo tusin ju suab. Ingga nogi kindong...

Gud nite. Saya tidur duluan kio...

3 ulasan:

  1. kak jienah bikin panas saja... cakap pertama kali main, tapi macam pro saja, saya pon asyik masuk longkang saja =))

    BalasPadam
  2. alamak...btul first time main tau... mashi x tgok msuk longkang selalu...

    BalasPadam
  3. nnt kita p main boling lagi ekk =))

    BalasPadam

ponsikou