Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Rabu, 3 Ogos 2011

Awal Ramadhan....


Ayam kunyit sayur campur. Kawan masak hari ni.

Hari ni rasa penat. Pagi kena turut serta reasel sempena assembly JPA esok, tengahari jaga kaunter pendaftaran rumah biru petang kena join lagi.

Corat-Coret

1 - lepas group kami siap setting pendaftaran, nampaklah makanan tapau. Wow, makanan free. Saya dengan ila tanya boleh ambil ke... 'urus setia saja' 'kami pun urus setia juga' ... Durang blur kejap. Seorang kata yang kat dalam audi je. Seorang lagi kata tanya puan M. Uh!.. Menyesal saya pi tanya. Buat malu saja. Tak mengapa makanan free belum tentu halal. Kesimpulannya, makanan tersebut hanya untuk pegawai bertali leher dan anak buahnya. Why i say like that K. Som nampak dia bagi kat anak buah dia. Kesiannya somebody terasa.


Karang sambung. Saya mau pi terawih dulu....

******

Siap 10.30 malam. Sambung makan sambal limau ikan bilis pedas giler... Continue,..


2 - kenal ka dengan Hidayah? Isteri c Faisal tu... Masa agihkan paper beg dalam audi, saya offer diri nak tolong...boleh dia lalu begitu saja.. Ila kata SOMBONGNYA. Saya tahu dia begitu. Dulu sekali pi Sungai Congkak tak senyum siut. Kami pernah spontan berpandangan saya smile dia paling muka. Huh! Malu sendiri. I'm positive thinking maybe coz i'm never kaitan job with her. ATAU.... She like that hanya dua sebab. Pertama, saya lebih cantik darinya dan kedua dia perasan cantik. Hahaha....

Lambat pula kering rambut ni... My eyes want to close-up.
I want to sleep now.
Semoga Perhimpunan JPA berjalan dengan lancar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou