Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Selasa, 9 Ogos 2011

I AM So Happy

Dimulakan dengan bismillah
disudahi dengan al-Hamdulillah...

Hari ini hari bahagia untuk saya. Pertamanya, saya berjaya melepasi sasaran saya untuk lulus peperiksaan KPSL. Kertas A yang teramat susah bagi saya akhirnya saya lulus. Dua kali ambil exam akhirnya lulus. Macam mo menangis saja. Nak buat macam mana ni...Mungkin berkat doa ibu.. sebelum pi exam minta ibu doakan agar dipermudahkan....dan saya juga berusaha dalam lebih kurang dua minggu untuk mengulangkaji... Syukur ke hadrat illahi kerana mengabulkan doa dan permintaan saya. Saya berharap ia bukan setakat di sini sahaja. Ya, saya perlu selalu berdoa, selalu dekat denganNya dan terus berusaha. Terima kasih Allah, terima kasih Ibu, terima kasih kawan-kawan dan terima kasih buat semuanya.
Inilah exam pertama yang saya duduki dengan penuh keazaman untuk lulus. Inilah kali pertama saya cabar diri saya untuk lulus. Inilah kali pertama saya punya keazaman sepanjang lapan tahun berkhidmat dengan perkhidmatan awam. Saya mengharap ramadhan ini juga bakal memberi sesuatu yang saya impikan.Al-Hamdulillah....


2 ulasan:

ponsikou