Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Ahad, 18 September 2011

Alamak...bisuk dah nak kerja...How???

Aduhai...esok dah nak kerja...ntah macam manalah rupanya ofis tu...mesti tambah cantik kan? itu yang tak sabar nak tengok. Tapi takut kalau masalah yang datang pula...wowww...janganlah...heheheee...dah orang tolong berlagak pula kan?...tak pe.... kawan-kawan janganlah marah dengan saya....kalau kerja saya telah menyusahkan anda... kalau nak marah simpan dalam hati saja...jangan lepaskan...saya takut ba....kalau nak lepaskan juga sms jalah ataupun ....apa-apa ja yang penting jangan bagi orang lain perasan. huhuhu... Perasaan saya sekarang SERBA TAKUT SERBA SALAH...TAKUT DIJELING PUN YA JUGA.... harap-harap tak akan ada orang yang buat begitu.... aduhaiiiiiii.....risaunya saya....

Oklah time's up....

....HIDUP MAMPU DITERUSKAN SELAGI DIPERLUKAN BIARPUN SEKADAR DIPERGUNAKAN. KITA BELAJAR DAN BERKERJA KERAS AGAR KITA SENTIASA DIPERLUKAN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou