Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 16 September 2011

Last day....jumpa lagi


Wajah adik sa yg terkawin urg pakis.... Now dia jadi perempuan ayu (sejak kawin)...kalu dulu panjat-memanjat @ lasak tu gaya dia.


Pukul 7 pm nanti sa naik kapal. Selamat tinggal semua. Kalu ada bajet bln 2 nnti sa blik lagi. Kalu ada rezeki maybe next year sa akan transfer muli hiti. Harap2 la. Semalam adik sa c leng, yang dan nung pi peluk sa. Geli sa... Actually, i am so sad too... Semalam rancang buat BBQ tapi inda ada pula arang. Lastly, guring aja d...hahaha.... Cuma fun dia nda brpa. Today juga adik sa c kija very busy d mosque. Maklumlah bisuk ada majlis sambutan hari raya peringkat kg. Minggu ni juga durang sibuk dgn aktiviti sukan sepak menyepak dan tampar menampar.

Harapan saya, semua perkara yang dirancang akan berjalan lancar. Perkara yang tidak diingini dapat dihindari. Untuk saya dan seluruh ahli keluarga saya yang disayangi. Insya-Allah. Amiin.....


Mkbs - kebanyakan org cakap (yakin) saya akan berkahwin dgn org malaya...(wlupun stress just smile...) Perlu durang fikir semua tu??.... Tunggu dan lihat. Kalu dapat yang sekacak ???? ....hahahahaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou