Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Selasa, 6 Disember 2011

Mimpi Dililit ??


Tiba-tiba terasa ada sesuatu melilit badan dari paras bahu ke pinggang. Ku lihat adik menjerit dan menangis sambil melihat ke arahku. Semakin lama kurasa lilitan itu semakin kuat. Nafasku bertambah sesak. Aku cuba untuk bertahan dan melawan. Aku membaca al-Fatihah, 3 qul dan ayat kursi. Ketika mula membaca aku hampir-hampir tidak dapat melafazkannya. Dakapan lilitan tersebut bertambah kuat. Aku terus menggagahkan diri untuk membaca. Sementara adik masih lagi menangis. Setelah kubaca 3 kali lilitan itu menjadi longgar dan terus terlepas. Apabila aku terjaga, badan-badanku rasa seperti baru sembuh dari kekejangan otot. Lengan sakit-sakit lenguh. Ku lihat jam telefon baru pukul 3.45 pagi. Jantungku berdebar-debar. Lantas kubaca semula 3 qul dan ayat kursi dan sambung tidur.



My mom words 'be carefull...'


"whatever you are be a good one"


Mkbs - right now saya tengah membaca story book 'his bright light - Daniel Steel'...nda sabar mo mangawi. Haro po kawagu man basa'i


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou