Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 16 Disember 2011

Access Denied.....

Alamakkkkkkkkkk.......baru nak buka kena block pula..... mtvmusiconline....access denied oleh JPA. Alasanya ia termasuk dalam kategori muzik digital. Huhuhuuuu...... kat situlah aku selalu tengok muzik vedio Korea, Jepun, China etc...adiheeeiiiiii..... nasib baik boleh tengok korea dalam maaduu.com. Entah-entah lepas ni laman ini pula yang akan jadi mangsanya.
Masih ramai lagi penjawat awam yang tidak faham tentang sistem gaji SBPA. Aku pun inda paham juga ba...tadi kawan aku dari Kastam call, apa yang aku paham.... it's hard to say... hahahaaa.......lain orang lain pemahamannya. Dan yang paling tragik sekarang CUEPACS (betul ke ejaan ni...) pula nak fight dengan gov berkaitan dengannya. Siap minta penjawat awam agar jangan sign lagi. Huahuahua.... apa juga yang durang inda puas hati. Gaji naik pe...sikit atau banyak itu rezeki masing-masing. Semua itu Allah bagi pinjam saja. Bersyukur saja ba. Janji ada juga naiknya...bukannya gaji diturunkan atau dikurangkan...nak sangat gaji tinggi...entah-entah esok lusa 'selamat tinggal duniaku'... Apa-apa pun tunggu dan lihat ADAKAH CUEPACS AKAN BERJAYA MENCAPAI AGENDANYA DALAM PERTEMUAN DENGAN PERDANA MENTERI.... Walau apapun saya yakin dengan transformasi PM. Tunggu pelaksanaan dan impaknya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou