Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Isnin, 25 Februari 2013

DJ PINGO vs BUM

Lagu Kanikuly.....sekarang lagu ni menjadi kegemaran saya. Bukan kegemaran apa...saya gunakan kerancakan lagu ini untuk bersenam...skipping dan senam ala-ala boxing. Setelah hampir lima bulan menderita kenaikkan berat badan (poyo...hehehe...) saya kembali untuk aktif. Every evening...before sleep. Oh oh, i try! I hope i get it.

Tak sabar nak tengok top 12 American Idol 2013. I think this session very interesting dan have a passion. Excited! Setakat ini 10 peserta telah terpilih iaitu 5 girls 5 boys. Girls : Teena Tores, Kree Harrison, Angela, Amber dan Adriana. Boys : Curtis, Elijah Liu, Paul, Charlie dan Devin. Saya teruja untuk melihat persembahan Adriana dan Elijah Liu. Kenapa? Sebab Adriana peserta from Filipina dan Elijah warga usa lelaki kacukan mexico dan cina. Mariah Carey kata 'itu satu kelebihan buat kamu'. Saya like to see his face.... Niki Minaj kata 'saya nak melahirkan zuriat anda'...sot!!... and i hope dua peserta ini akan berjaya ke top 12. Next week 10 peserta perempuan dan 10 peserta lelaki akan berentap kalah mati untuk merebut 10 tempat ke akhir. Peserta Angela...muka dia macam Shila Amzah. Matanya, mulutnya, giginya sama. Pandai cipta lagu juga. Suara pun lebih kurang. Suka meneran. Wowww.....seharusnya Shila Amzah masuk bertanding American Idol. Lagi cepat kaya. Hahahahaaaa...... Program mencari bintang di TV2, peringkat akhir akan diadakan pada 16 mac (kalau tak silaplah). Saya bosan tengok rancangan ni. Tapi semalam....ya Allah, kelakarnya. 4 peserta akhir iaitu wonder petpet, rokustep, warisan....(tak ingat nama penuh) dan ahli silap mata pasangan suami isteri. Keempat-empatnya hebat. Wajib tengok ni. Wonder petpet tu....peserta kegemaran saya. Macam mana patung tu boleh bercakap ah. Jurinya semalam Linda Onn dan Dr Fazley. Pertama kali saya suka penampilan Linda Onn. Dr. Fazley...kelakar. Semua peserta suka dia sebab hansome. Durang tak pilih Azad sebab hitam. Hahahahaaaa.....dan pertama kali juga saya suka tengok Azad mengacara. Semoga terus maju.

Update date : 24 Februari 2013.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou