Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 2 April 2010

What More????


Wah!...esok cuti....bestnya. nda sabar mau modop. Huh!.. minggu dapan ogumu bos ingga...osibuk ngawi moi PILN. Apa lagi jan lapas peluang...ka di tambalutku berparti tokou ka....hahaha....intan pono la ka di tambalutku songulun. Heheheee....yoku nopo nga bulih la nga man po la siapo karaja...mononong sonong ngawi di karaja di noduan...gara-gara 5S be....seminggu be....tambalutku suai nokowonsoi no ngawi jadual kaka...kam nu moti... kasakit nopo ginawo nga...haro ih songulun 'PTD' mimpandai pandai kaka mimboros 'kamu jangan merayau ye..' ceh!... dia ingat kami ni macam dia ka?.... ingat mau bejalan saja. Telingung kan? Tambalutku say 'ade aku kisah...' heheheee.... ih songulun 'peduli apa aku...' huhuhuh.... cayalah korang!... noruan koino nodorunan do dosa..araat kopio oh kabang..nga poinkura podi...araat kopio yalo oiii... kam soira kopinda.... nodipon no kaka yolo berdoa...nga kuroyon podi...hantam sajalah labu ka di tadi' tamaku ih gesia... hehehe...

Tadi orang dari admin datang bincang tentang pertukaran dalaman JPA. Nama kawan saya Ila naik...risau pula dibuatnya. Yelah kalau saya nak cuti dia saja harapan saya. Harap-harap tidak jadi. Tapi kalau saya yang dapat pindah ke Sabah saya lagi suka lagi gembira...Biar si Ila buat semua kerja.  hahahahaaaaaaaa...Jangan marah ye Ila...uuuuuuu..... tapi yang paling merisaukan saya sekarang takut dia meletup awal. Kalau meletup selepas saya sampai di kampung tidak apa...harap-harap la....'baby ila ko mesti tolong kakak jienah tau... nanti kakak jienah belanja ko makan tuhau....mau ka?' heheheee...kakak???.... 'Please please please kamu jangan nakal ......'  Semoga semuanya berjalan dengan lancar.

Saya menghitung hari nak balik kampung....gembira sangat...tapi otak sedikit sakit. Oh My God!....

mkbs - hope this weekend i can follow myself. Insya-Allah.

****Al-Fatihah buat Allahyarham Din Beramboi...semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama orang yang beriman.

****perlu bersedia dengan apa jua kemungkinan. Kita hanya merancang Tuhan yang menentukan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou