Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Jumaat, 9 April 2010

Yeah!!!!!!!!!!!!!!

ushhhh....siuknya bisuk cuti... tapi yang bikin panas si 'sengal' minggu depan masuk kerja suda. Jangan dia cari pasal suda.... hari ini setengah hari saya nda ada kerja. Opss...ada juga ...kerja buka internet. Ntah-ntah urang BTM tingu saja kanto itu...kotoh!!!!.... Saya rasa kerja yang tertinggal suda beres semua tapi nda taulah kalu ada yang tiba-tiba muncul....ataupun tiba-tiba si 'sengal' menyusahkan kamiurang. hehehehe... Tapi yang bikin kesian itu saturang kawan ...dia baru berangan mau berparty sebagai meraihkan ketiadaan si 'sengal' tapi dia jatuh sakit pula...aduh!!!! rugi ko kawan. Nda apalah lain kali la kan? heheheeeeeeee..... Sory juga buat kawan saya si Rose sebab nda dapat aku menolong ko. Ko jan marah kio!... nanti capat kolohing ma heheheheee....

Tadi saya tebaca ntah dari manaitu. 'Setiap soalan perlu dijawab sebelum kita naik kereta mayat'. What do you think about the statement? What do you suggestion?....What they means?....



MKBS - Kekadang diam itu lebih baik....









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou