Halaman


"Sepahit MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sepayah MANAPUN KEHIDUPAN INI...Sesukar MANAPUN KEHIDUPAN INI...Seduka MANAPUN KEHIDUPAN INI...HADAPILAH DENGAN SENYUMAN"

Rabu, 25 Ogos 2010

Salam Takziah & Semoga Cepat Sembuh Untuk Sahabat...

Salam takziah diucapkan buat sahabat Suriani Senik di atas pemergian ibunda tercinta. Bersabarlah dengan semuanya. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama dengan orang-orang beriman. Insya-Allah. Permergian di bulan mulia Ramadhan al-Mubarak ini pasti tinggi nilainya.

Namun yang paling saya terkejut sahabat Miza yang lebih dikenali dengan panggilan 'Amoi' masuk wad. Why? Kata mereka tulangnya retak. Innalillahi wainnailaihi rajiun... Sabar ko Miza. Makan ubat semoga cepat sembuh. Ujian di bulan ramadhan. Risau saya dibuatnya. Minggu lalu pun my mum demam. My thinking wow...more be negative....nauzubillah...

Apa-apa pun kita semua mengharapkan ramadhan ini membawa dan memberi seribu pengertian dan keinsafan. Walau apa pun yang bakal dan akan berlaku semoga kita semua dikurniakan kekuatan akal dan keteguhan iman yang maha utuh. Insya-Allah.

Hari ini masuk hari ke-15 berpuasa. Saya dengar dekat radio hari lagu raya dah boleh mula pasang. Wow!kawan-kawan kalau pasang lagu raya tu pasang yang ceria-ceria tau...jangan yang sedih-sedih....huhuhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ponsikou